Trenutno ste na :: Početna > Petrovo 2022. > Nagradni izlet za ministrante i pjevače

Nagradni izlet za ministrante i pjevače

24.06.

2015.

Već nekoliko godina nagrađujemo naše ministrante, pjevače, svirače i čitače za njihov cjelogodišnji trud izletom na završetku školske godine. Tako smo i ove godine organizirali izlet na Velebit – u svetište Majke Božje Krasno i Kuterevo, mjesto poznato po utočištu za medvjede.
U ponedjeljak, 22. lipnja krenulo je nas pedesetak u udobnom autobusu put sjevernog Velebita. U autobusu je čitavim putem vladala vesela atmosfera. Uz druženje, molitvu i pjesmu vrlo smo brzo stigli na odredište – u Krasno. Samo ime govori da je to doista prekrasno mjesto. Tu se nalazi svetište Majke Božje od Krasna koje je do 18. stoljeća bilo najveće hrvatsko marijansko proštenište.
Uz nastanak svetišta povezuje se jedna legenda prema kojoj su pastiri u šumi na jednom panju pronašli cvijet na kojem je bila slika Gospe. Oni su taj cvijet prenijeli u mjesnu kapelicu ali je cvijeta ubrzo nestalo. Pronašli su ga ponovo na istom panju u šumi. Opet su ga donijeli u spomenutu kapelicu ali je cvijet ponovo nestao. To se ponovilo nekoliko puta.
Radi toga su mještani na mjestu toga panja u šumi podigli današnju crkvu koja je postala marijanskim prošteništem.
U toj smo crkvi slavili setu Misu. Župnik nam je u propovijedi govorio o marijanskim svetištima i spomenutoj legendi. Na svetoj misi je pjevao naš zbor koji je oduševio prisutne hodočasnike.
Nakon svete mise smo imali ručak u obližnjem restoranu od kojega puca prekrasan pogled po velebitskim vrhovima. Tu se čovjek osjeća nekako bliže Bogu.
Nakon kraćeg odmora krenuli smo do obližnjeg mjesta Kuterevo koje je poznato po utočištu za napuštene medvjede. Tu smo uz stručnog vodiča puno čuli o toj životinji kojoj se sve više sužuje životni prostor ali je još uvijek prisutna u našim krajevima – osobito na Velebitu. Vidjeli smo male i velike medvjede koji žive u odvojenim prostorima.
Nakon kupovine suvenira krenuli smo u veselom ozračju prema našem dragom Trnovcu. Zahvaljujemo našoj Općini na financijskoj pomoći kod organizacije ovog nagradnog izleta za naše vrijedne ministrante, svirače i pjevače.

Raspored misa
PON - 7.30
UTO - 7.30
SRI - 7.30 (u kapelici od mjeseca lipnja do kraja rujna)
ČET - 7.30
PET - 7.30
SUB - 17.00 (zimsko) 19.00 (ljetno)
NED - 7.30, 9.30, 11.00
Kroz advent svete mise su u 6:00 osim subote.
U mjesecu svibnju svete mise kroz tjedan su u 19:00; u 18:25 počinje svibanjska pobožnost.
U mjesecu listopadu svete mise kroz tjedan su u 18:00 sati; u 17:25 sati počinje listopadska pobožnost.
Križni put kroz korizmu: petkom u 17.00 i nedjeljom u 15.00
Radno vrijeme Župne javne knjižnice:
Ponedjeljak - Petak: od 17.00 - 19.00 Nedjeljom i blagdanima Knjižnica ne radi!