Trenutno ste na :: Početna > Petrovo 2022. > Izlet ministranata i članova dječjeg zbora u Zagreb

Izlet ministranata i članova dječjeg zbora u Zagreb

19.06.

2009.

Izlet ministranata i dječjeg zbora u Zagreb. Na kraju svakog posla radnici dobivaju plaću, na kraju lutrije dobitnici nagradu. Tako su i naši ministranti i članovi dječjeg zbora dobili nagradu za svoj rad tijekom prošle školske i vjeronaučne godine - za redovito ministriranje odnosno redovito dolaženje na probe zbora. Otputovali smo u Zagreb i vidjeli mnogo toga. Pod brižnim okom našeg župnika i vjeroučiteljice najprije smo razgledali zagrebačku katedralu i njezinu riznicu. Vodila nas je časna sestra Lina. Zatim smo otišli pokraj katedrale u Muzej bl. Alojzija Stepinca te uz stalnu postavu pogledali polusatni dokumantarni film o Stepnicu pod naslovom Moja je savjest čista. Nakon razgleda muzeja naš mladomisnik Tihomir odveo nas je u atrij zagrebačke bogoslovije i rekao nam nešto o njoj. Tada smo se spustili s Kaptola do Trga bana Jelačića i od njega uputili se prema Gornjem gradu i Kamenitim vratima. Kamenita vrata odvajaju Kaptol i Gornji grad (nekadašnji Gradec) gdje se nalazi čudotvorna slika Gospe od Kamenitih vrata. Posjetili smo crkvu svete Katarine - jednu od najstarijih crkava grada Zagreba. Potom smo otišli na Markog trg i vidjeli crkvu sv. Marka, zgradu Vlade i Hrvatskog sabora. S Markova trga spustili smo se u Tkalčićevu ulicu gdje nas je župnik počastio osvježavajućim sladoledom. Onda smo se zaputili prema Novoj Vesi i samostanu Služavki maloga Isusa gdje boravi naša postulantica Martina. Časne sestre su nas lijepo ugostile i predstavile svoju družbu i jaslice u kojima rade. Preko puta samostana razgledali smo župnu crkvu Ivana Krstitelja te nakon toga pozdravili časne sestre i otišli u Maksimir. U Maksimiru nismo ušli na Dinamov stadion, već smo posjetili Zoološki vrt i vidjeli raznorazne životinje koje ne susrećemo svakog dana: ptice, zmije, majmune, ribe, divlje mačke... I posjetom zoološkom vrtu završio je naš izlet, a i naše hodočašće u Zagreb. Zahvalni smo Bogu što nam je podario divan dan i lijepo vrijeme, a i našem župnik koji nam je omogućio to putovanje. Tko će se pridružiti ministrantima ili pjevačima, sljedeće godine za nagradu otići će s nama na još jedan lijep i zanimljiv izlet. (Napisao - Marko Domiter).

Slikovni prikaz izleta pogledajte u galeriji slika!

Raspored misa
PON - 7.30
UTO - 7.30
SRI - 7.30 (u kapelici od mjeseca lipnja do kraja rujna)
ČET - 7.30
PET - 7.30
SUB - 17.00 (zimsko) 19.00 (ljetno)
NED - 7.30, 9.30, 11.00
Kroz advent svete mise su u 6:00 osim subote.
U mjesecu svibnju svete mise kroz tjedan su u 19:00; u 18:25 počinje svibanjska pobožnost.
U mjesecu listopadu svete mise kroz tjedan su u 18:00 sati; u 17:25 sati počinje listopadska pobožnost.
Križni put kroz korizmu: petkom u 17.00 i nedjeljom u 15.00
Radno vrijeme Župne javne knjižnice:
Ponedjeljak - Petak: od 17.00 - 19.00 Nedjeljom i blagdanima Knjižnica ne radi!