Trenutno ste na :: Početna > Petrovo 2022. > Nagradni izlet u Slavonski Brod i Đakovo

Nagradni izlet u Slavonski Brod i Đakovo

28.06.

2013.

Pjevači, svirači, ministranti i čitači imaju veliku i značajnu ulogu u životu naše župne zajednice. Tijekom čitave godine oni marljivo sudjeluju u svim liturgijskim slavljima. Da bi ih nagradili za taj njihov trud, te da bi ih potaknuli da i dalje marljivo sudjeluju u svim liturgijskim slavljima, u četvrtak, 27. lipnja 2013. organizirali smo nagradni izlet – hodočašće u Slavonski Brod i Đakovo.
Najprije smo posjetili Franjevački samostan u Sl. Brodu, gdje nas je dočekao naš Trnovčanec, pater Mijo Hrman. Nakon srdačne dobrodošlice krenuli smo u samostansku crkvu Presvetog Trojstva u kojoj smo imali sv. misu koju je predvodio p. Mijo uz koncelebraciju našeg župnika Josipa. Na sv. misi je pjevao naš Dječji zbor uz pratnju naše orguljašice Božice i gospodina Ante koji je svirao gitaru.
Pred kipom sv. Franje, u prekrasnom samostanskom klaustoru napravili smo zajedničku fotografiju.

Razgledali smo i obalu rijeke Save pored koje je izgrađen samostan. Zatim smo otišli do Franjevačke privatne gimnazije (čiji je p. Mijo ravnatelj), te smo u gimnazijskoj blagavaoni imali ručak "iz ruksaka". Pater Mijo nas je sve počastio sokovima. Franjevačka gimnazija je dio kompleksa stare tvrđave s čijih smo bedema razgledali čitavu okolicu. Na kraju smo prošetali Brodskim korzom i okrijepili se sladoledom kojim nas je počastio naš župnik.
Oko 14.00 sati smo krenuli prema Đakovu. Tu smo najprije razgledali glasovitu đakovačku katedralu i u svojim molitvama se sjetili čitave naše župne zajednice. U katedrali smo otpjevali i nekoliko pjesama te napravili zajedničku fotografiju.

Nakon katedrale smo posjetili samostansku crkvu Presv. Srca Isusova Milosrdnih sestara sv. Križa. Dočekala nas je sestra Celina, inače rodom iz župe Mihovljan. Govorila nam je o njihovom redu, samostanu i crkvi.
Nakon posjeta samostanu smo imali jedan sat slobodnog vremena koji smo proveli na đakovačkom korzu.Oko 17.00 krenuli smo prema Trnovcu kaom smo stigli iza 21.00.
Nadamo se da će svim sudionicima ovaj izlet – hodočašće ostati u lijepom sjećanju. Zahvaljujemo našoj Općini koja je sponzorirala autobus za ovo putovanje. Više fotografija pogledajte u Galeriji slika!

Raspored misa
PON - 7.30
UTO - 7.30
SRI - 7.30 (u kapelici od mjeseca lipnja do kraja rujna)
ČET - 7.30
PET - 7.30
SUB - 17.00 (zimsko) 19.00 (ljetno)
NED - 7.30, 9.30, 11.00
Kroz advent svete mise su u 6:00 osim subote.
U mjesecu svibnju svete mise kroz tjedan su u 19:00; u 18:25 počinje svibanjska pobožnost.
U mjesecu listopadu svete mise kroz tjedan su u 18:00 sati; u 17:25 sati počinje listopadska pobožnost.
Križni put kroz korizmu: petkom u 17.00 i nedjeljom u 15.00
Radno vrijeme Župne javne knjižnice:
Ponedjeljak - Petak: od 17.00 - 19.00 Nedjeljom i blagdanima Knjižnica ne radi!